Hallo iedereen,
Eerst en vooral, sorry voor de vorige post, maar ik had te snel op enter geklikt.
ik heb vanacht nogal een vreemde droom gehad. Ik weet er niet exact alles van of de volgorde omdat ik nogal vaak wakker werd en mijn droom terug min of meer verder ging als ik terug in slaap viel.
Het begon eerst met ik die een groepsverkrachting zag in mijn eigen huis. Een hoop jongen mannen hadden een vrouw verdoofd en waren haar aan het verkrachten. Eerst gewoon, maar daarna op een mishandelende manier (op het einde was ze door aan de hoeveelheid bloed die ze was verloren). Ik zelf had bang, maar toch bleef ik kijken. In het begin vond ik het gewoon vuil en was ik daarom bang, maar toen kwam ik te weten (ik weet wel niet hoe) dat deze mannen dit 10 dagen lang gingen doen bij min. 2 meisjes/ dag. Op het einde van de dagen (toen er nog 2 dagen te gaan waren) begon ik effectief ook schrik te krijgen voor mijn leven omdat de mannen mij meer en meer benaderden.
Daarna was alles een beetje wazig, ik herrinner mij dat er iets was met een auto waar ik inzit met een man, waar de andere mannen achter zaten, maar dit is heel vaag allemaal.
Het volgend stuk dat ik mij wel goed weet is dat ik op mijn badkamer zat en een soort kast had waar ik in kon kruipen en dan zat ik aan te schuiven om in een achtbaan te gaan. Hier kwam ik een vriendin tegen die bij mij in de klas zit en we waren dan samen op de vlucht voor deze mannen. Elke dag kroop ik wel 3 keer in die kast en dan in de rollercoaster omdat het mij een veilige verstopplek leek waar ze mij niet konden vinden. Als ik op die plek was had ik ook geen angst, dan voelde ik mij normaal en vrolijk.
Als laatste herinner ik mij nog een paar losse fragmenten. Zo kwam ik een jongen tegen van mijn klas waarvan ik dacht dat hij bij die groep mannen zat en ik voelde mij echt bedreigd. Ik wou dit ook zeggen tegen mensen, maar dit lukte precies niet.
Ik vind het vooral vreemd omdat ik soms wel enge dromen heb (ik heb er ook zo al is één gehad over indianen die kannibalistisch waren en die door mensen werden gevangen en op een boot werden gezet in kisten en deze mensen werden één voor één opgegeten door deze indianen omdat ze niet wouden opgesloten worden en zo heb ik ooit is gedroomd over "de duivel" waarmee ik moest trouwen in een tempel op een berg), maar meestal als ik wakker word stoppen deze, terwijl deze mij precies echt bleef achtervolgen en toen ik 's ochtends uit mijn bed kwam voelde ik mij echt misselijk.
Weet iemand wat dit kan betekenen?