Ik heb vannacht een heftige nachtmerrie gehad. Toen ik wakker werd was ik nog steeds angstig en moest ik echt een uur bijkomen met mijn honden op de bank. Daarom ben ik benieuwd of hier een betekenis voor is.
Ik liep in een smalle gang met steeds hoeken, doolhofidee achtig iets. Voor mij liep mijn beste vriendin en ik had mijn rug tegen de hare, dus in principe liep ik dus achterstevoren. Op dit moment was er nog niets aan de hand, ik voelde mij goed. Op een gegeven moment kwam er een onbekende jongen "achter" (dus ik liep tegenover hem) mij lopen, heel aardig. En ik vroeg wat er aan de hand was, ik kon wel voor mijzelf zorgen. Hij zei dat er altijd iets kon gebeuren, je wist het maar nooit. Ik dacht dat hij maar wat kletste. Dus we liepen verder en de sfeer werd opeens heel grimmig en angstig, er achtervolgde ons iemand. Ik voelde het en later zag ik ook steeds iemand achter ons lopen (nog steeds door deze smalle gang). Hij kwam steeds dichterbij, je zag in principe niets geks aan hem, maar het voelde niet goed. De jongen die bij ons was komen lopen zei dat we harder moesten gaan lopen en hier weg moesten komen. Dus deden we dat ook. En opeens pakte die gast die ons achtervolgde een pistool uit de binnenkant van zijn jas en richtte die op mij en schoot drie keer. En toen ging alles in een versnelling. Na 3 keer schieten was dat ding blijkbaar op en pakte hij weer een ander geweer en die deed het niet, inelk geval hij bleef het constant proberen met verschillende pistolen. Wij ontwijkten steeds de kogel en toen opeens waren we bij een uitgang en zag ik mijn auto staan en rende ik erheen om weg te kunnen rijden samen met mijn vriendin en die jongen. dit was het hoogtepunt van de angst en toen werd ik hijgend, zwetend en angstig wakker.