Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

dochter in brandend huis

miss mij
13 jaar geleden

Wie kan mij helpen met deze droom,
normaal gesproken onthou ik mijn dromen niet, maar deze is anders.
het was een echte nachtmerrie, en werd met een heel raar gevoel wakker, en dat is tot nu toe nog niet weg.

ik heb een dochter van 8 maanden, (dat is ook echt zo). Ik ben mijn ouders, en mijn moeder neemt mijn dochtertje mee, en ik krijg haar niet terug. ondertussen zijn we een paar dagen verder, maar krijg haar niet terug.
die dag gebeurt er wat, waardoor ik lune zie en ik grijp in. ik neem haar mee naar huis. s'nachts begint het huis te branden. en zei is nog thuis, ik ben buiten hoe ik daar kom en waar ik weg kom is niet duidelijk. maar ik wil naar haar toe. mijn vader zegt alleen maar, dat het te laat is, mijn kindje is toch al verbrand, en wat ik ook doe ik kan haar niet redden ik kan niet bij haar, ik kijk door het raam, en zie haar in vlammen opgaan, ze kijkt me aan met van die hulpvragenende ogen, ze huilt niet eens, en dat vind ik het ergste haar ogen vragen zo om hulp. en dan word ik wakker.
dit heb ik in 1 nacht 2 keer gedroomd.

ik weet net wat ik hier mee moet, maar ik dnek er dagelijks aan en ben ook als de dood dat er brand komt.
ik droom nooit over vuur eigenlijk alleen maar over water,