Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

HELP !!! DURF NIET MEER TE SLAPEN door een droom sinds klein kind niet meer gehad

13 jaar geleden

hallo,

ik had vroeger als klein kind (10 tot 13 jaar geleden ik ben nu 18 ) heel vaak een droom waarbij ik achtervolgd werd door mensen ( wie weet ik niet) en dat ze me bellen en naar me huis toe komen. Als ze bellen staat er geen nummer en is het dood stil aan de lijn ik beging dan keihard te schreeuwen en hang op me ouders komen en die blijven bij me en dan word er op het raam geklopt ik ga dan kijken en ik zie niemand of iemand pakt me vast als er niemand is ga ik schreeuwend naar binnen en dan kijkt 1 van mijn ouders. dan klopt er iemand aan de achter kant van het huis en dan komt hij of zij wel binnen

ik heb deze droom al jaren niet meer gehad en gister avond had ik hem weer ik dit keer ging hij anders

het begon thuis dat ik gebeld werd en er was niemand aan de lijn ik negeerde het tot dat ik geklop hoorde en ging kijken en merkte dat er niemand stond en begon te schreeuwen. Ik zit in de trein om wiet te halen en ik kom een vriendin tegen en ik word weer gebeld en die man wist mij duidelijk te maken dat hij ook in de trein zat en begon weer te schreeuwen die vriendin ben ik kwijt geraakt omdat zij een halte eerder uitstapte dan ik. ik ren de trein door om die genen kwijt te raken terwijl ik niet weet waar hij is (ik zat in een hoek van de trein). de trein zelf was niet supper vol maar ook niet al te leeg en iedereen keek vreemd naar mij. toen ik thuis was ging mijn telefoon weer ben hing op maar dit lukte niet hij bleef over gaan. als ik op neem hoorde ik niks en hing schreeuwend op van angst maar ook van woede dit keer. de man klopt weer op het raam en ik ga kijken en ze hadden me mee genomen naar een plek die ik niet ken. ik hoorde ze zeggen "kijk zie je hoe simpel het is om iemand te ontvoeren en vermoorden" hoe ik daar vrij kom weet ik niet.

maar dan blijft mijn droom door gaan met die telefoontjes en geklop dit speelt op meerdere locaties af waar onder thuis, trein, park

kan iemand mij hier mee helpen tijdens deze droom werd ik meerdere malen bezweet wakker en als ik sliep dan ging hij gewoon door.
als ik er nu over na denk is mijn droom niet eng maar als ik slaap merk ik dat ik bang ben en zelf ken gaan janken van angst en dit merk ik ook als ik wakker word

Mvg Rom

Met vriendelijke groet,
Rom

2 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door rom.