Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

gedroomd dat me zoontje van 3 maanden vermoord is door mijn stiefmoeder.

mimexd
13 jaar geleden

Ik heb recent gedroomd dat mijn stiefmoeder en mijn vader bij mij op bezoek zijn. Op een gegeven moment sta ik met mijn vriend en mijn vader op het balkon te praten terwijl ik en me vriend een sigaretje roken. Plots horen we gelach in de woonkamer op een manier dat het verontrustend was. Waarop ik naar de woonkamer rende. waar mijn stiefmoeder zat en naast de stoel waar zij in zat stond onze kinderwagenbak met mijn zoontje er in. Hij was dood doordat hij gestikt/gewurgd was. en mijn stiefmoeder zat nog steeds te lachen op de stoel.

Ik zou graag willen weten wat deze droom betekend ben nog al geschrokken heb zelfs me vriend in paniek wakker gemaakt omdat ik niet wist wat ik moest doen..

wendythedreamer
13 jaar geleden

hoi,

Wat een nare droom! Dromen kunnen zo echt LIJKEN!
Dit klinkt als pure moeder angst.
Het lijkt mij dat je waarschijnlijk een minder goede band hebt met je schoonmoeder of dat je haar diep in je hart niet vertrouwd.
Dit hoeft natuurlijk niet. voor de rest is het echt je moederangst! Bang om je meest dierbare bezit kwijt te raken, je mooie kindje die 9 mndn in je buik zat en nu kwetsbaar en weerloos is en jij hebt de zware taak om hem/haar te beschermen dit geeft heel veel druk en stress. Praat over je angsten.
Ik heb ook nachtmerries gehad na de bevalling maar dan dat mijn kindje van 4 hoog naar beneden viel en ik haar niet meer kon pakken.
Bij mij hielp het om met mijn man en beste vriendin te relativeren hoe deze droom tot stand kwam.
Succes en geniet van je kind. Doe niets wat tegen je gevoel indruist......