Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

opgehangen op een vlot aan de oever

anie
13 jaar geleden

Ik was met een groep (soort van rovers) aangekomen met de boot op een eiland, we wisten dat op het eiland mensen woonden waarvan we 'iets' wilden weten of wilden onderzoeken. Soort van indringer gevoel kreeg ik, ik wist zelf in de droom niet goed waar het precies over ging, maar ik ging meer met de groep mee, en was nieuwsgierig.
Ik en een goede vriendin en vriend, waren samen op pad. Opeens kregen we een waarschuwing dat we moesten schuilen, omdat de bewoners van het eiland eraan kwamen. Er stond een grote schutting tegen een hoekje, waar we in de bovenkant in konden klimmen, en zo achter de schutting ons konden verbergen. De vriend en vriendin klommen er achter, maar ik moest nog gauw naar binnen, net optijd zaten we achter de schutting. Maar na een tijdje kwam de (tegenstander)rover, klom op de schutting en stak mij neer. Daarna werd alles zwart en kan ik me niet meer herinneren wat er was gebeurd.

Toen ik wakker werd, hoorde ik mijn vriend schreeuwen en huilen, ik besefte op dat moment wat er allemaal was gebeurd, en dat ik waarschijnlijk bewusteloos was geraakt, maar dat ik de steek gelukkig wel overleefd had. Ik trooste hem en liep verward naar buiten, we zaten in een hutje langs een oever, waar we een groot vlot naast hadden gebouwd. Toen keek ik naar mijn vriendin die aan een touw aan een paal was opgehangen. Ik bleef heel rustig, maar voelde me tegelijkertijd heel angstig. Ik wist niet precies wat er was gebeurd, maar ik voelde me machteloos.

Is er misschien antwoord op deze droom?

Groetjes!