Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Neergeschoten worden in een droom

Jon
13 jaar geleden

Weet iemand wat dit betekent? misschien betekent het niks, maar als je iets weet, meldt het.

Ik zit met nog 3 andere mannen in een auto, en ikzelf zit vooraan naast de bestuurder. We rijden door Amsterdam stad als ik me nog kan herinneren en plotseling hoorde we schot van een pistool, en ik zie dat er een gat in de voor ruit zit en op dat moment begon ik het heel koud te krijgen, ik keek naar beneden en ik zie dat ik in mijn borst ben geschoten ergens links. Op dat moment begon er bloed uit te stromen en ik ben op een andere plek ik ben uit de auto en ik zie mijn vrienden terwijl ik mijn bewustzijn verlies.

Dit allemaal voelde zo echt aan, dat koude gevoel alsof ik geen gevoel meer had in me lichaam en het bloed dat eruit stroomde.

Jis
13 jaar geleden

Ik heb een keer in een hele drukke periode op mijn werk een droom gehad waarin ik werd neergeschoten. Ik was eerst op de vlucht voor mensen met geweren, maar wist toen dat ik niet kon blijven rennen en probeerde me te verstoppen achter een lantaarnpaal ( hoe dom ) ineens stond er toen zo'n persoon voor me. Ik zag de kogel komen en voelde dat ik in elkaar zakte toen ik geraakt werd. Ook voelde ik dat leven uit me trekken en toen ik wakker werd had ik dat gevoel nog.. Bij mij had het te maken met stress, bang zijn voor het loslaten van dingen... Die ik wel moest laten gebeuren! Ik weet ook nog dat ik in mijn droom dacht: het is goed zo, eindelijk rust...