Mijn moeder heeft een nachtmerrie gehad gister avond en omdatze het zo geschrokken verteld heeft maakte ik me wel een beetje zorgen om der. Vandaar mijn vraag weet iemand wat deze droom betekend?:
In haar droom waren we ( me ouders ik me zusje en broertje) op vakantie in een apratement, waaraan de ene kant van het park heel slecht leleijk en oud uitzag en de andere kant heel netjes en luxe. Op het balkon kon je dat ook zien links ws het heel lelijk en oud voor ons balkon lag een oude plank en wat balken( om iets te ondersteunen, wat? geen idee) aan de andere kant was het netjes en keurig bijgehouden.
Op een avond liepen we terug naar onze kamer ( ik me moeder en broertje ) en door de deuren van onze gang wouden lopen rende er een klein jongetje doodsbang naar beneden. Mijn moeder keek ophoog en dacht vaag iemand te zien snel liet ze mij en me broertje dor lopen naar ons appartement want ze wou niet dat ons iets overkwam.
Toen we in onze kamer waren stond daar een man met een wapen. achter ons liep op onze gang ook iemand met en wapen, me moeder wist snel niks te doen en wou weg. Ik riep we grijpen ze, maar me moedere riep nee tuurlijk niet shant!
me moeder had de kamer deur dicht gedaan toen ik de man in de kamer aan wou vallen, me moeder kon me tegen houden door me een duw te geven. Ik viel met me hoofd in een spijker, aan die roestige spijker zat een plank. ''Nou lekker is dat dan mam'' Mijn moeder wist in paniek niet wat ze moest doen en zei tegen mij 'Wat moet ik nu?, ik kan ons niet allemaal bescheremen degen deze mensen.. we moesten lang ons balkon heel voorzichtig via het slecht stuk van ons park/hotel naar de voorkant lopen en in de auto stapppen. Mijnbroetje was eigenwijs en vervelend waarop mijn moeder boos werd en zei dat hij op moest houden met zeuren over hoe we moesten lopen anders zouden we vallen!
Toen we bij de auto waren had ik nog de plank in mijn hoofd en mocht die er niet uit halen anders kwam er roest in mijn hoofd.
Bij de auto kregen me broertje en ik ruzie over wie er voor in ging, mijn moeder deed mijn broertje achter in de auto en mij voor. Ze zei dat ik niet mocht bewegen en heel voorzichtig moest doen en de plank niet weg moest halen! Lester ( mijn broertje ) begon te klachen over waarom de wereled tegen hem was en waarom iedereen gemeen deed....
De auto startten niet me moeder zetten de auto in z'n vrij en zei dat ik nergen aan mocht komen.
Zelf stapte ze uit om de auto aan te duwen, toen hij aan het rollen ging wou ik hem in z'n 1 te zetten om het te starten omdat ik dat wel kon.
Mijn moeder moest heel heel hard rennen om het bij de houden en tegen mij riep ze niet aan die plank pas op je hoofd en blijf van die sleutel af!
Hoe het verder af liep weet mijn moeder niet, wat ze wel weet is dat ze heel erg bang was.
Wie kan mij helpen om te vertellen wat het betekent?
Misschien heeft het iets te maken met dat toen wij met het gezin op vakantie waren in een hotel ( perto azul op gran canaria) de eerste 3 dagen in een heel heel slecht hotel hebben gezeten, maar na die 3 dagen heeft onze hotel leider een veel veel beter hotel geregeld voor ons.
Wie weet wat het betekent vertel ik ben benieuwd , en zou mijn moeder van der nare gevoel af willen helpen.
gr shanty