Een tijdje geleden heb ik echt hele enge dromen gehad. Ik droomde dat ik sliep, maar dat ik me niet kon bewegen. Ik kon uiteindelijk uit bed komen en probeerde te lopen, maar dat ging moeilijk omdat alles een waas en donker was, en het leek of iets me tegen hield. Uiteindelijk werd ik wakker,maar ondertussen was ikzelf nog steeds aan het dromen.. Ik droomde dus ik mijn droom, en ik was wakker geworden uit de 2e droom. Nou ik dacht dat ik echt wakker was, maar dit was niet zo. Wat er daarvoor gebeurde gebeurde weer, met alleen het verschil dat ik er deze keer in slaagde om de slaapkamer van mn moeder en stiefvader te bereiken. Het stuk wat er toen kwam stoort me het meest.. Ik dus helemaal opgelucht dat ik naar mn ouders was gekomen, zij zouden vast kunnen helpen. Maar nee, ze waren helemaal boos en mn stiefvader wilde me betasten en weet ik het wat nog meer. Toen werd ik (gelukkig) echt wakker.
Het stoort me heel erg omdat ik een heel goede band heb met mn stiefvader, en ik weet dat hij dit nooit zou doen. Ook vind ik het verschijnsel van een droom in een droom en geen controle hebben heel erg eng, deze soort dromen heb ik ook meer dan een keer gehad. Wat betekent dit allemaal?