druf niet meer naar bed zo dra het doker word word ik al bang voor mijn dromen
elke dag het zelf en ze lijken zo echt .
waar het begin weet ik waar het eindicht niet ik word al gillend wakker
en zijn 2 dromen die ik telkens weer terug krijg
1 mijn dochter(5) jaar en ik lopen naar oma toe er komt een auto aan rijden
een groote blauwe auto het raam word open gedraait er zitten 2 zwarte mensen in ,
1 met een groot pistool en hij schiet mijn dochter zo vaak ze zit onder het bloed en is dood
dan word ik wakker en zo dra ik weer wil slapen droom ik het weer elke keer op nieuwe .
wie kan me zeggen wat dit is
de andere droom is dat ik in een groot huis woon naast mij staat nog een huis als ik door een zei raam ,
kijk zie ik de buurman zitten achter de de pc . het is donker buiten er komt een auto aanrijden en schiet de buur man dood dan worden de ogen van de mannen naar mij toe gedraait ze zeggen een getuige en ze schieten nu op mij alles zit onder het bloed en mijn armen hangen aan de buur .
ik weet het echt niet meer waar het allemaal aan licht
ik dacht dat het kon komen door dat na mijn dochter van 5 nog 3 keer ben bevallen van een dochter van 3 en een zoon van 1 en heb zin's kort een zoon van 3 maand . in het jaar van de twee zoon's is wel veel gebeurd . een oom verloren aan kanger in 2 maanden er van af te weten een zwangerschap die niet geplant was en niet zo als het hoort verloopt veel bloedingen gehad . en mijn dochter die verandert is zins ze naar groep 2 is gegaan . maar ik kan dit alles niet in mijn droom plaatsen wie kan me helpen .