Hoi,
ik heb een vraag over een droom die ik al heb sinds ik me kan herrineren, echt al m'n hele leven.
Het is meer een nachtmerrie, maar eigenlijk valt er niet aan te begrijpen wat nou zo eng is.
Maargoed,
het is altijd hetzelfde, iets met grote stukken iets, die dan in een soort ruimte zijn.
Eerst komen er kleine deeltjes van in de ruimte, maar daarna steeds grotere delen maar dat kan niet omdat de ruimte te klein is, en daar word ik dan heel bang van.
Ik zie het dan steeds opnieuw. Ik kan echt niet goed uitleggen hoe het er uit ziet, omdat het zó abstract is. Het zijn geen bestaande vormen.
Ik heb deze nachtmerrie dus al mijn hele leven en hij komt om de paar weken.
Ik word dan halfwakker en zit dus nog half in mijn droom,
ik zie wel gewoon mijn slaapkamer dan, maar het beeld van mijn droom zit dan nog voor m'n ogen en ik kan er zo van in paniek raken.
Vroeg werd ik gewoon huilend wakker, nu niet meer, maar ik ben vaak wel heel erg in paniek.
In paniek van iets wat ik niet eens uit kan leggen.
Ik heb internet al afgezocht maar kan echt niks vinden, wel dingen die er op lijken maar niet zo abstract zijn als deze droom.
Ik hoop echt dat iemand hier mij kan vertellen wat er aan de hand is met deze droom,
want ik heb hem al heel lang en ik wil nou wel eens weten wat er aan de hand is.
Alvast bedankt!