Ik had een vervelende nachtmerrie vandaag, en het blijft maar in mijn hoofd rondspoken. Ik zou graag willen weten wat dit zou kunnen betekenen, omdat ik het nogal vaag vond allemaal:
Ik had vannacht 4 verschillende dromen ( dat betekend ertussendoor wakker worden, en dan weer opnieuw dromen )
Het begon allemaal als een normale droom, helemaal niets aan de hand. Opeens kwam er een man tevoorschijn op een zwart paard, en hij vermoordde iedereen in mijn droom. Ik werd toen wakker, draaide me om, en begon aan een volgende droom. En weer kwam die man op dat paard tevoorschijn. Na de 2de keer begon ik mensen te ondervragen over wie die man op het paard was. Niemand wist wie hij was, ze konden me alleen vertellen dat hij de zwarte rijder heette. bij de derde keer liep de droom zo erg verkeerd dat ik mezelf vertelde dat ik NU wakker moest worden omdat ik anders zou sterven. Dus ik forceerde mezelf wakker, en zat meteen rechtop. De vierde keer was ik op een strand, kwam die rijder weer en vermoorde de mensen alweer. Ik probeerde ze dit keer te redden maar dat lukte niet.
ik vraag me af of er iemand is die me kan uitleggen wat er is. 1 persoon 4x voorkomen en een droom 4x in een nachtmerrie laten veranderen is echt raar.
._.