Hoi.. de laatste tijd droom ik telkens het zelfde..
Het begint met een sportwedstrijd. Je moet de stop van het zwembad gevuld met helder water uittrekken. En telkens lukt dit.
Na dit wordt het zwembad gevult met modder.... en dan lukt het mij niet meer de stop er uit te doen en verdrink ik.. ik draag dan telkens een pyjama die ik kreeg van mijn moeke voor mijn 6de verjaardag. Hij is nu al heel lang te klein.. maar de droom blijft terug komen.
ik heb deze droom al sinds mijn 6de.. ik ben nu 17..
Ik droom ook vaak over mijn ex-liefje.. maar alleen als ik hem weer gezien heb... dan heb ik precies altijd terug gevoelens voor hem..ik droom dat we weer samen zijn..enz.
maar een 2de rare droom. heb ik ook al zeer lang. en ik vergeet hem nooit die blijft in mijn geheugen plakken. Ik ben een meisje van 8 jaar op een nacht wordt ik wakker en ga ik naar de kamer van mijn ouders en zie dat ze allebei in bed liggen opgehangen aan het plafond.. ik wordt echt schreewend wakker na zo'n droom..
Ik durf ni echt bij iemand te gaan slapen, want ik praat/brul echt in mijn slaap.. soms ook wel slaapwandelend tijdens de examens vooral dan ga ik aan mijn bureau zitten om nog te leren. maar ik slaap eig. en dan ga ik terug in mijn bed liggen en slaap verder.
en heb geen idee hoe dit komt