In het begin van mn droom sta ik op een treinstation en knuffel ik iemand, maar voel al haar botten uitsteken.
In de droom maak ik me zorgen om haar en voel ik me heel machteloos. Ze had alleen geen gezicht, maar ik wist wel wel het was? Vervolgens ben ik in een heelk groot gebouw, twee meiden drukken me op de grond en beginnen in mn lichaam te snijdenin het begin vind ik het niet heel erg, maar op een gegeven moment maak ik me los en begin ik te rennen. Dan ga ik
Met de lift naar beneden maar deze blijft net onder de laatste verdieping hangen en valt dan met een doffe klap op de bodem, mn beste vriendin zit bovenop de lift en zit er met een jongen in opgesloten.
Het was eenhele kleine lift en kreeg het gelijk benauwd, terwijl mn vriendin hulp ging halen wisten wij de lift op zn kant te krijgen waardoor we via de bovenkant eruit konden.
Ik ga in mn droom nog weer een paar x in de lift, maar telkens komt ie vast te zitten of zakt verderr naar beneden. (Day als je
De deur opendoet de vloer op ooghoogte is)
Daarna komt er waar ik ook heen ga telkens een vd twee meiden opduiken met telkens weer een ander mes of ander pijnlijk voorwerp. Op het einde komt zelfs die beste vriendin achter me aan.
Ze lijkt alleen wel onder een soort hypnose te zitten, alsof ze het niet zelf is die handelt.
Dan krijg ik een berichtje dat een vriend van me in de kroeg zit in de buurt van mn huis en ren ik in mn pyjama en al daar heen, amaar kan hem nergens vinden, alleen zn vrienden die proberen mij mee hun bed in te praten terwijl ik dus doodangsten uitsta? Ik zoek nog wanhopig verder maar zie hem nergens en zie mn beste vriendin al op afstand.
En toen werd ik wakker..
Is hier een verklaring voor, of tenminste voor een deel?