Hallo,
Ik heb eens gehad... En naar mijn besef droomde ik niet, maar zat er een hond naast mijn bed die me kwaad aankeek met van die duivelse rode ogen.... Ik onder de dekens natuurlijk, en dan stiekem kijken maar het bleef daar zitten.... Ook als ik me omdraaide en weer terug... en het gaf een vreselijk gevoel om er naar te kijken!
Na mijn denken heb ik me vaak omgedraaid (die kant voelde wel veilig) het uit mijn hoofd proberen te bannen en in slaap vallen!
Dit zelfde verschijnsel heb ik later wel weer gehad alleen dan in de vorm van een clown of kat (als ik het goed heb kunnen verwoorden)... Maar nogmaals het leek gewoon alsof ik wakker was... want dit gebeurde vaak ook als ik nog maar net op bed lag. (het is dus 3x gebeurd)....
En 1 van die 3 x was mijn ex er ook bij, maar die heeft het niet gezien, maar ik heb me omgedraaid ben tegen hem aangedrukt gaan liggen en hoorde hem zeggen wat is er??? Ik heb gezegt niets, maar kroop hem heel stevig aan!!! Maar dat bewijst mij wel dat ik na mijn weten/denken gewoon wakker was