Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Ontsteking

Jomi
13 jaar geleden

Het is niet echt een nachtmerrie, maar ik vond het toch wel eng. Zelfs nadat ik wakker was geworden.
Ik droomde dat ik in een dorp/stad was. Ik wist niet waar is was. Ik was met de auto aan het rijden. Toen ontdekte ik dat ik iets vergeten was. Ik zette de auto aan de kant van de weg en stapte uit. Ik liep terug naar een gebouw (wat een stuk verder was). Ik raakte verdwaald en kon mijn auto niet meer vinden. Ik kwam bij een grasveld terecht, wat op een soort heuvel lag. Ik denk ook dat de dorp/stad in de bergen lag ofzo. Ik zag kinderen spelen in een paar speeltoestelen die er ook stonden. Terwijl ik liep deden mijn knieen ineens heel erg pijn. Ik keek en zag dat er vellen los hingen. Het was vooral me rechter been wat opviel. Ik ging op zoek naar een dokter en liep verder de heuvel op. Een aantal kinderen maakte zich zorgen en legde me uit waar een dokter was. Toen ik weer naar me voet keek zag ik een bobbel. Ik drukte erop en het was zacht. De losse vellen op me knie haalde ik voorzichtig weg en ik zag dat ik door heel mn been kon kijken. Ik zag dat heel me benen ontstoken waren. Er zat allemaal puss in. Ik zag al mn botten zitten en ik had geen vlees meer want dat was door de ontsteking verteerd. Ik had alleen nog maar huid om me benen zitten. Ik liep verder naar de dokter. Terwijl ik liep kwam al het puss uit me benen druipen. Het was zo eng en vies. Het vel om me been begon ook langzaam te scheuren. Eindelijk kwam ik bij de dokter. Hij zetten met een machine allerlei schroeven in mijn benen. Het puss werd een soort vies water en liep zo uit mijn benen als ik liep. Het zou allemaal genezen zei de dokter en ik werd toen wakker.

Heeft iemand idee wat dit zou kunnen betekenen? Ik was echt helemaal van slag. Vooral dat ik zo in mn benen kon kijken en alles zag zitten met die onstekingen.