Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Wakker worden in mijn droom

13 jaar geleden

Ik heb gisteren een droom gehad waar ik best wel veel moeite mee had. Ik had er moeite mee, omdat het heel erg echt leek.

Wat er gebeurde was dat ik in mijn bed wakker werd in foetushouding en dat ik ontvoerd werd door aliens. Het lijkt heel gek, maar ik vind het zelf ook gek. Daarna werd ik dus nog een keer wakker en toen echt en weer in foetushouding. Toen ik wakker werd heb ik echt 5 tot 10 minuten kippenvel gehad en ik heb elke keer als ik er aan denk een klote gevoel in me buik.

Ik heb er met mijn ouders over gepraat (ik ben 18), maar ik dacht misschien kan mijn ervaring delen hier geen kwaad. Dit is de eerste keer dat ik hier post. Overigens was ik voor deze droom/nachtmerrie al geïnteresseerd in buitenaards leven. Misschien heeft dat er ook wel mee te maken.

Ik heb hier op de site al gelezen over wakker worden in een droom, maar de omschrijving vind ik niet bij deze droom passen. Hebben meer mensen soortgelijke dromen gehad?