Goedendag,
Ik ben 20 weken zwanger en heb al een dochtertje van 6 jaar nu en heb vanacht echt weer raar gedroomd.
Kan iemand me alsjeblieft verklaren wat mn droom betekend?
Ik sta samen met een aantal klasgenoten bij een hek op een soort feest. Ik heb alleen maar een t-shirt aan met daarover een badjas.
En eerst komt een van mijn klasgenoten (jongen) bij me staan en geeft me een knuffel met zijn kruis echt tegen me aangedrukt. Daarna lig ik
op de grond en ben gewoon lekker aan het praten met iedereen, maar dan komt er weer een andere klasgenoot (weer een jongen) boven op me
zitten. Ik zeg hem wel dat hij even moet oppassen voor mijn buik en dat hij maar op mijn boven benen moet gaan zitten, hierna kus hij me.
Dit alles vind ik gewoon prima en laat het ook gewoon gebeuren. En vind het ook niet vreemd ofzo.
Na dit ben ik in een vreemd huis en zit naast mn overleden schoonmoeder (ze ziet er ook overleden uit) en ze ik dropjes aan het eten (wat ze meestal ook deed) dan kijkt ze me aan en geeft ze me afgekauwde stukjes van de dropjes en ik eet ze ook gewoon op. Hierna heb ik in een keer een baby op mn arm die mijn dochter moest voorstellen (maar ze was een baby en leek niet op haar) en wil haar kussen maar ik ruik een lijkgeur en bekijk haar dan nog eens goed. Ze is doodlevend, mijn vriend is er dan ook en zegt tegen me; Ja, niral je weet dat ze al lang niet meer leefd maar begint nu ook te ontbinden" ze zit tegen de echte dood aan. Op dat moment legt hij haar neer en slaat haar tegen haar buik, waarna ze echt overleid. En dan zie ik dat het echt een heel lelijk babytje is. En ik begin te huilen hierna wordt ik wakker.
Toen ik dus wakker was moest ik het weg puffen,
Kan iemand me het alsjeblieft uit leggen?
BVD
Groetjes niral