ik droom veel maar nog nooit had ik zon schokkende droom als deze..
Mijn droom begint in een woonkamer. Ik en mijn vriend...
( in het echte leven heb ik geen vriend, ook geen scharrel. En kende de jongeman uit mijn droom niet in het echt)
...zitten op de bank. Er branden kaarsjes en er staan hapjes op tafel er hangt en romantische sfeer.
Ik ga boven op hem zitten met mijn gezicht naar hem toe en zit hem een betje te teasen.
Ineens pak ik een vleesmes dat naast me op de bank lag en begin als een gek op hem in te steken, het bloed
spat in het rond en doordat ik zo snel steek heb ik niet door dat ik in mijn eigen hand gestoken heb tussen mijn duim
en wijsvinger, ik voel ineens een stekende pijn in mn hand ( het gevoel was zooo echt ) en ik stop met steken. Ik kijk naar
zijn levenloze lichaam en ga naast hem zitten.
Op dat moment krijg ik een sms van zijn broer ( ook weer een persoon die ik niet in het echt ken) met de tekst: Ik weet wat je gedaan hebt, ik kom nu naar je toe en je gaat eraan! Ineens hoor ik gerommel aan de deur, ik besef meteen dat dit zijn broer moet zijn. Ik schiet van de bank en wurm mezelf door een kattenluik die in een muur zit.
Op het moment dat ik buiten sta, sta ik in een winkelstraat van het dorp waar ik opgegroeit ben en ik ben aan het rennen want ik wil schuilen. Ik schiet een winkel binnen en daar staan 3 verkoopsters. Ik zeg ze dat ik moet schuilen want iemand wil me vermoorden en dan zeggen ze: Wij willen niet dat je hier komt schuilen want wij mogen jou niet! Dus ik begin weer te rennen tot er een politie auto voor me stopt.
Er stappen 2 agenten uit ( ook mensen die ik niet ken in het echte leven) en ze vragen me of ik een ongeluk verderop heb zien gebeuren. Ik zeg ze dat ik dat ongeluk niet heb gezien maar dat ze me wel mee naar het bureau moeten nemen want ik heb iemand vermoord.
Dus ze namen me mee naar het bureau maar ik had niet het gevoel dat ze me serieus namen. Ik zat te wachten tot er iemand met me kwam praten maar er kwam niemand. Toen herrinerde ik me ineens weer dat ik foto's van zijn dode lichaam gemaakt had met mijn Blackberry. Ik zie de vrouwlijke agente lopen en ik roep haar.
Ik vertel der dat ik bewijs heb dat ik mijn vriend vermoord heb want ik heb foto's in mijn telefoon staan. Ze zegt ow is dat zo ( betje sarcastisch) dus ik wil haar de foto's laten zien, maar op het moment dat ik de fotos open zie ik niet zijn lichaam badend in bloed...
maar mijn eigen lichaam.. dood op de bank met 100 mes steken..
( op dit moment besefde ik dat ik geen vriend had. En dat ik niemand vermoord had. Dat er niemand achter me aanzat want ik was zelf juist de gene die vermoord was en op die bank lag. Alleen wie mij vermoord heeft in mijn droom is een raadsel? )
en op dat moment word ik wakker
De hele droom lang heb ik ontsettende pijn aan mijn hand gehad waar ook de hele tijd bloed uit suipelde
toen ik wakker werd deed ik het licht aan want het voelde echt alsof ik iets aan me hand had
maar ik had niks aan mijn hand.
Ik snap niks van de droom. Het was allemaal zo duidelijk ik kon iedereen ook goed zien ookal ken ik ze niet in het echte leven.
het houd me nu al een paar dagen bezig omdat ik het gevoel heb dat deze droom iets betekend.
Heeft iemand een idee wat deze droom zou kunnen betekenen?
grtz Madelon