Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Bedreiging

Lotte92
13 jaar geleden

Ik droomde vannacht dat ik zat te surfen op het internet en ik praatte met iemand. Vervolgens haalde een vriendin mij op in een auto.
Terwijl we naar haar huis reden, werden we achtervolgd. Er zaten auto´s achter ons aan, racend. Mijn vriendin had ook een race-auto en racete zo snel mogelijk naar huis. Het lukte om ze af te schudden en bij haar thuis deed ik de gordijnen dicht, want ik had veel angst. Uiteindelijk liep ik naar buiten en ik liep door een bos. Dit voelde vreedzaam. Ik kwam aan bij mijn HBO-school aan en stond in de kantine, toen er mannen binnenkwamen met geweren en om mij vroegen. Op het moment dat ik begon te rennen uit angst, begonnen heel veel mensen in paniek te rennen. Ik dacht: Help, ik moet zo snel mogelijk weg. Ik wil niet dood.
Vervolgens kroop ik onder een tafel en trok een omgegooide tafel er tegenaan, waardoor ik beschut zat. Er zat nog een kiertje open boven en opeens keek ik tegen een loop van een geweer aan in de kier. De man die naast de tafel stond en de loop tussen de tafels doordeed, riep: Als Lotte niet aan mij geleverd word, schiet ik. De loop bleef op mijn gezicht staan. Naast mij onder de tafel zaten ook mensen die erg angstig waren. Het hondje van een oom (Die zijn hele leven mishandeld is en angstig is voor mensen) kroop uit het niets tegen mij aan. Uiteindelijk liep de man weg met het geweer. De mensen naast mij vluchtten, zo ook de hond, maar ik kon me uit angst niet verroeren. Opeens hoorde ik voetstappen die steeds dichterbij kwamen, dreigend. Ik hield mijn adem in. De man bleef naast de tafel staan en praatte alleen. Hij zei dat hij me niet hoorde, maar dat hij me kon ruiken. Zo bleef hij even doorpraten en opeens werd ik wakker, omdat ik in het echt ook mijn adem inhield. Ik huilde en voelde me verschrikkelijk.

Weet iemand wat deze nachtmerrie kan inhouden? Het voelde echt levensecht.