Beste iedereen,
ik hoop dat iemand me kan verklaren wat ik gedroomd heb, ik snap namenlijk niet dat zo iets ergs in mijn gedachtegang rond spookt en door de net als realistische ervaring van de droom kan ik tot nu toe al de heledag niet lachen om dat ik me echt zooo rot voel door die droom. hier komt het...
de droom begon zo ik en mijn vriendin stonden bij mijn moeders thuis badkamer mijn vriendin had 3een breek ijzer in haar hand en onze zoontje lag in bad zonder water.
mijn vriendin was hem aan het vermoorden met de breekijzer maar hij bleef in leven vervolgens nam ik de breekijzer over om hem te vermoorden zijn hersenen spatte uitelkaar en gingen hem toen in mijn moeders achtertuin bergraven.
éénmaal een gat gegraven besloten we hem maar te gaan verbranden i.pv. te bergraven, we staken een vuur aan en stopte hem in het vuur.
daarna staken we ook nog zijn kinderwagen in de fik en in de droom zelf was ik zo verdrietig dat ik in mijn droom de heletijd heb lopen huilen.
wat ook raar was is dat ik in de droom helemaal gek werd en dat als ik mijn zoons zijn naam riep hij gewoon antwoorde terwijl we hem net verbrand hadden.