Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ophanging

ivo ter halle
12 jaar geleden

goedendag ,

Meestal weet ik niet hoe je aan zoiets begint te typen dus ik begin maar gewoon .
Ik lag te slapen en ben naar beneden gelopen om te kijken wat er aan de hand was , doe de schuurdeur open en schrik van het aanblik van
mijn broer die opgehangen achter de deur hing aan een strop met een pijl door zijn hoofd ( geen bloed) .
Het gevoel wat me overviel was niet verdriet maar woede met de gedachten dat ik diegene wel even te grazen zou nemen die dit gedaan had .
Deze woede was zo sterk dat ik er toen echt wakker van werd zodoende herrinner ik me dit ook .
Ik ben ervan overtuigd dat ik zoiets eerder gezien heb samen met mijn broer , die heb ik gebeld om te vragen of het klopte maar hij zij dat hij er niets van weet .
We waren op dat moment bij kennissen van mijn vader via het werk , de flat en de schuur kan hij zich herrinneren net als ik .
maar niets over die man die we hebben zien hangen ,toch ben ik ervan overtuigd dat ik dit idd gezien heb .

M.v.g. ivo ter halle
p.s. kan iemand mij dit uitleggen of heeft iemand een idee over dit verhaal ? graag verneem ik een antwoord