Ik had vanacht een rare droom,er stond een film op (in mijn droom) dat een oude man een klein meisje achterna ging en vermoorde,toen vermoorde hij de hele stad.Mijn broertje vond een houten koffertje met allerlei doktersmeisjes op maten,de hele koffer lag vol met bloed en mijn broertje liet het zien aan papa.Papa zette het koffertje weg en toen vroeg ik : wa zit daar in papa , ''niks'' antwoordde hij toen..
Het gezin zat in de woonkamer,het was nog middag,Papa zei dat die man elk jaar terug kwam maar ik geloofde hem niet,hij zei dat hij dan achterin de woonkamer voor de trap zou staan.
Ik was nickelodeon en papa zei dat hij zou komen maar ik wou hem maar niet geloven en want ik zei : die komt nie als er nickelodeon op stond en ik had gelijk.Op een begeve moment begon het gezin te dansen in de woonkamer en ik werd een beetje bang dus ik ging achter de bank zitte,ik zat achter de bank onder het gordijn en toen stonden wij opeens op een brug.
Het was een kapotte brug en ik zat gewoon op de brug met mijn handen op de grond en de rest stond gewoon op de uitkijk voor die oude man,voor ik het wist hing die oude man aan de brug.
Hij had geen schrammetje en hij stak met een tang in mijn hand,ik gaf hem een trap op zijn gezicht maar toen kwam hij op de brug.
Hij vermoorde mijn hele gezin en ik was nog als laatst over,toen viel de brug neer en ik en de oude man vielen eraf maar net dat ik op de grond terecht was gekomen werd ik wakker.
Ik vind het een rare droom dus zou iemand me kunnen vertellen wat het betekent?
X