Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

rare nachtmerrie

Ro94
12 jaar geleden

Vanacht droomde ik dat een meisje waarmee ik vroeger ruzie had mij wou vermoorden.
Ik zag haar toen ik op de bus stond te wachten. Ze schold mij uit en kwam met de fiets achter de bus aan waar ik inzat.
Onderweg kreeg ze een fietsongeluk, wat in mijn droom een soort bedreiging moest zijn van ''Dat gebeurt jou ook''.
Ik voelde me in mijn droom bedreigd door haar. Toen ik uit de bus kwam zag ik haar langsfietsen en verstopte ik me.
Toen zag ze mij en pakte ze een mes. Daarna pakte ze nog een ander mes. Het was een zakmes.
Opeens waren en nog 2 mensen die haar hielpen erbij. Ik was doodsbang in mijn droom.
Opeens herkende ik een van die mensen, het was de jongen waarmee ik laatst in de kroeg aan het praten was, ik zij tegne hem ''Jij helpt me tog hieruit te komen?'' toen zij hij ''ja''.
Dat meisje hield nog steeds heel de tijd het mes bij zich en ik moest meelopen op een stijger of een soort boot.
Ze probeer de stijger/boot weg te trappen als ik erop stond. Na een tijdje kon ik vluchten in het water.
Ik zwom weg, maar iemand kwam mij achterna.
Toen kwam ik op een roeiboot en had mezelf gered, omdat voorbijgangers die man die achter me aankwam wegsloeg met een stok.

Het zijn zoveel verschillende dingen dat ik geen hele uitleg kan vinden,
kan iemand me helpen deze droom uit te leggen?