Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Nachtmerrie vol verlating en pesterij

BloempjeBo
12 jaar geleden

Hallo mensen,

Ik heb al een hele week slechte dromen gehad.
Sinds kort ben ik verloofd en droom k constant dat de trouw volledig mislukt, of zelfs een dat mijn verloofd zich ophangt
in de kerk tijdens de misvieribg..

Nu vanacht heb ik weer naar gedroomd.
Mijn vriend en ik waren in een ander land te werk gesteld, leek wel op een boot maar dan een fabriek achtigenomgeving met veel trappen in de boot.
Telkens als we oets zeiden tegen elkaar kwamen er mensen ons uit elkaar trekken, een strenge vrouw nam mij mee, mannen mijn vriend.
Als we elkaar wilden zien, moesten we dat stiekem doen. We spraken of in een donkere kamer, maar dan ontdekte die mannen ons en ontvoerde hem en deden iets met hem. Die strenge vrouw nam mij mentaal onderhanden, fysiek deed ze me niets. Hierna kwam er volledig iets anders tussen, ik zat in een zetel bij mijn ouderlijk huis samen met 1van mijn zusjes, in de andere zetel mijn vriend. Opeens kwam er een zwart paard op me af en raar maar die wou precies op me 'rijden', mijn zus en vriend deden niets alsof ze niks zagen. Hierna kwam ik terug in die vorige droom terecht. Ik begon te wenen en die strenge vrouw trok een foto van mij toen ik zo aan het wenen was en lachtte als een heks. Uiteindelijk kwam ik mijn vriend terug tegen op die boot en hij deed afstandelijk. We vluchtten wel, en konden ontsnappen met de auto, en naarmate we meer wegreden werden de banen smaller tot we zelfs de auto aan de kant moesten zetten. We kwamen in de stad iemand tegen dat we kenden en ze gaf ons muntstukken, mij vriend nam het aan en ik kreeg niks, hij verliet me zonder nog ooit iets van hem te laten horen..

Wat zou dit allemaal betekenen?

Groetjes.