Ik ben de volgende droom nooit vergeten, maar weet niet wat hij betekent. Ik droomde hem meerdere malen toen ik 3 jaar oud was. Dat weet ik, omdat ik voor mijn 4e verjaardag ben verhuisd en ik wakker werd in mijn kamertje in het oude huis. Ik ben inmiddels 40 jaar oud.
Ik ben, in tegenstelling tot de werkelijkheid, in mijn droom lang met blond haar en volwassen, met een blanke huid. Ik ben geheel naakt. Ik wordt in een bakkerij in de halfrond gemetselde, stenen broodoven gestopt. Die staat niet aan, maar hij wordt achter mij dichtgemetseld. Ik krab aan de muur tegenover de deur, tussen de voegen, zodat ik uiteindelijk de stenen weg kan duwen en er een gat ontstaat, dat leidtnaar een steegje achter de bakkerij. Dar stap ik op de koude, modderige stenen straat en loop maar de straataan de voorzijde. Als ik om de hoek kom, word ik weer opgepakt en terug gestopt in de oven. Het hele verhaal begint opnieuw. Ergens in de herhaling van zetten word ik uiteeindelijk wakker. Voor het vreemde contrast: ik was toentertijd nog geen meter groot, donkerbruin kort haar en geelbruine huid. Heel wat anders dan de vrouw in mijn droom!
Iemand een idee wat deze droom nou betekende?