Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Help wie snapt dit stukje van een droom "Zelf je handen afzagen"

jan10e
12 jaar geleden

Mag ik jullie iets vragen?

Ben zelf iemand die eigenlijk nooit bewust droomt, soms heel zelden..
En dan ben ik hier ook wel bewust van... maar deze blijft, nog steeds 5 weken na mijn droom, maar bij mij in mijn gedachte.. raak het maar niet kwijt
Kan dan ook niet een hele verhaallijn herinneren... maar eigenlijk een gedeelte
Maar deze keer blijft het maar bij mij, zie het ook nog steeds voor me, ben er niet bang van maar snap het niet.

Waar gaat het om:

Maandagnacht 20-3, was erg onrustig kon niet goed slapen, sliep even en werd weer wakker.
Ergens aan het eind van de nacht heb ik een soort van "stukje" droom gehad weet echt niet hoelang...
Daarin heb ik gezien dat ik mijn eigen handen [voorbij de pols iets meer op de arm] aan het afzagen was, deed dat heel rustig wel duurde dit vrij lang en was niet erg veel bloed mee gepaard, kon het daarna gewoon met gaas afbinden.
Weet niet dat ik pijn had, volgens mij niet, deed het gewoon omdat het nodig was.

Daarna bleek dat nog iemand een hand nodig had [op dat moment ben ik mij daarvan bewust] en begin vervolgens opnieuw met het afzagen van mijn [naar mij idee] andere hand. [Zie alleen niet dat de 1ste hand geen hand meer is maar een stomp moet zijn met gaas]
Ook deze bind ik weer zonder problemen af met een gaasje.....

Weet ook niet hoeveel tijd er tussen het afzagen van de ene hand en de andere hand zat, zie alleen dat ik er mee bezig ben en bij de 2de dat het nodig is om iemand daar mee te helpen.
Zo heb ik beide handen zelf van mijn armen afgezaagd, afgebonden met gaas, volgens mij ook alleen en weg gegeven alleen zie ik niet aan wie, voor wie het nodig was, waarom ik het deed.

Echt bang ervoor ben ik ook niet, alleen blijft dit heel erg bij mij hangen, wil het begrijpen maar snap het niet.
Hoop dat iemand mij hierin kan helpen, duidelijkheid kan geven en mij mogelijk kan laten snappen wat ik hiervan moet leren.

Ik dank jullie allemaal al alvast als je mij hiermee kan helpen.

Jan10e