Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Huilend wakker worden na vreselijke droom

Anoniem met hulp nodig
12 jaar geleden

Ik werd vanochtend huilend wakker na een vreselijke droom en heb nog 15 minuten lang doorgehuild ik voelde me zo vreselijk..
Mijn droom ging in 't kort over dat ik met een grote groep mensen was en 2 mensen vroegen of we zelfmoord wouden plegen op een soort vredige manier en dat deed ik. Een tijd daarna zag ik een doos met foto's van m'n moeder van toen ik klein was en de herinneringen stroomden terug en ik dacht aan m'n hele familie etc en kreeg vreselijke spijt dat ik het had gedaan en het niet terug kon draaien, volgens een monitor had ik nog Maar 44% te leven. Wat betekend dit? Of moet ik de hele droom geven?

AstridDeEngel15
12 jaar geleden

ogarmekes ik had da ok maar bij mij vroeg mijn vriendin dan dee ik da en ik leefde nog zo wat en zag toen dat er een taart kwam met daar op we are happy now en iedereen lachten zelfs mijn familie ps kwe ok nh wa het wil zeggen maar ik we hoe da voelt suske
vriendelijk groetjes
je engel

J
12 jaar geleden

Oh dat is naar Astrid :(

Ik reageer nu omdat ik het net heb gehad (het is nu half 5 's nachts).

Dit is echt:
Toen ik 9 was kregen wij er een golden retriever bij. Quinta. Ik was en ben echt gek op alle honden die ik heb (gehad), maar zij was toch echt wel dé hond. Ik heb haar meegemaakt in mijn kinder-, puber- en studententijd. Zij was de enige die mij troostte als ik verdrietig was. In 2008 overleed Quinta. Ze is uiteindelijk 12.5 jaar geworden.

In mijn droom van vannacht (in 2012) leefde ze nog, maar zag ik haar op televisie bij een ander persoon. De man sprak Engels en vertelde welke honden hij had, waaronder 'Quint', met de leeftijd van 15 jaar. En ze was herenigd met haar vader, die in het echt wereldkampioen was. Het was daarom logisch dat ze zo oud waren geworden. Ik was zó gelukkig om te zien dat ze nog leefde! Ik wist het! Quinta kon nog niet dood zijn. Ze was gewoon ergens anders. Mijn tranen van geluk werden als snel tranen van verdriet, toen ik doorkreeg dat ik wakker werd. Ze is er niet meer. Al 4 jaar. Maar ik kan het nog steeds niet accepteren.

Mijn vriend duwde zacht tegen me aan omdat hij door wou slapen. Hij weet natuurlijk nog niet waarom ik zoveel bewoog en mijn neus snoof in bed. Toen ik naar beneden ging om bij te komen deed m'n hele torso pijn. Ik had moeite met ademhalen en tegelijkertijd was ik heftig aan het doorhuilen. Lieve, lieve Quinta. Als ik ook maar één wens mocht doen dan zou ik je terug halen, grote lobbes. Ik mis je zo.

12 jaar geleden

Hoi J

Ik denk dat je nog steeds je hond niet los kan laten, bedank hem of haar voor die mooie tijd die je gehad hebt, ook een hond heeft een ziel en zolang jij hem niet los kan laten kan hij of zij niet verder, en dat ze nu bij een geestelijke oppasser is, is begrijpelijk en ook voor je zelf zou het goed zijn om los te laten.

Groeten hans.

Yasminexxx
9 jaar geleden

Ik droomde dat me vader was overleden en dat me tante het niet aan me wou vertelen en dat ik het leven niet meer zag zitten moest contstant maar huilen het was zo vreselijk dat gevoel het leek alsof me vader echt dood was. En toen ik wakkert werd had ik tranen langs me ogen en was ik blij dat het een droom was