Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
heey
ik heb al 2x over de zelfde droom gedroomd. het begon 2 jaar geleden een stel studenten en een leraar hadden bedacht om 1 week in in het verlaten huis te slapen alleen ze hadden gehoord dat er rare dingen gebeuren. na 1 week slapen kwamen de studenten niet meer terug. 2 jaar later. gingen een paar leerlingen en een leraar erheen, ze kwamen aan en ik zag een gebouw met een hele oude houte trap en de deur ervan zat met kettingslot vast.we liepen het gebouw in en legde onse spullen in de slaapkamer, ik begon al meteen iets te voelen van het aanwezigheid van geesten,het was de eerste nacht,We gingen het huis verkennen er waren 3 deuren die dicht waren.toen zag ik een meisje staan achter het gesloten deur de ramen waren wel vies maar ik kan haar nog net zien . ik liep naar justin en zei ik heb net een meisje gezien, zag je haar ook,maar justin heeft niemand gezien. rond etenstijd waren iedereen in de eetzaal,toen gegon het door te dringen dat ik hier van gedroomd heb. ik wilde na het eten gaan doche, ik zag haar weer dit keer zag ik haar op het plaffond.later zag ik een gesloten deur met in de kamer een box waar een baby altijd in zit.ik probeerde het open te maken maar het lukte niet het zat echt muurvast.De vrienden waar ik mee liep waren terug gegaan naar de slaapkamer.ik stond daar nu alleen in een verlaten geestenhuis.ik liep verder en ging met de hele grote trap naar het zolderkamer. ik drukte op de het lichtknop, Het licht doet het niet,ik pakte mijn zaklamp en keek om me heen,het was erg stoffig uit,ik keek in een paar boeken,alles gaat over geesten enzo.ik keek door het vieze raam naar buiten.En zag een aparte gebouw staan het lijkt of het uit de middeleeuwen komt.Opeens zag ik een wit licht in het oude gebouw,iemand liep naar buiten en keek naar het zolderkamer en hij lachte naar me.Ik werd een beetje bang en rende naar de andere kinderen.ik vertelde justin wat ik gezien heb, hij stond raar te kijken.het gebouw staat al jaren leeg,het is 100 jaar geleden al onbewoont verklaard,hoe weet je dat.Ik heb receurce gedaan op het internet,denk maar dat ik ergens heen ga en dat niets te weten.Ik wilde weten wie er gewoont heeft er woonde hier 4 mensen een vader en moeder en 2 kinderen.De vader ging helemaal op in het verhaal dat er geesten in zijn huis waren, hij wilde graag dat de geesten weg gingen maar daar in plaats kwamen er steeds meer.Die geesten drongen de vader om van het zolderkamer van zijn vrouw van het dak af te springen,maar dat mislukte want zijn vrouw kwam binnen,lieverd wat doe je hier,geen idee zei hij,ik ga ff bij de baby kijken.En liep de gang op,Hij pakte de baby en de geesten trok de baby uit zijn handen,en vloog naar buiten vader ging er achter hem aan,De geest ging naar de achtergebouw, achter hun huis,Daar werd de baby gedoopt door de geest,alleen deze baby mag oveleven.En moeder liep het dak op en sprong er vanaf haar man zag het en begon had te huilen.Hij rende naar zijn vrouwen keek naar het zolderraam en hij lachte en zei ik grijp je kleine rotkind, duwt je eigen moeder toch niet van het het dak af.Ik ga jou doode.En hij rende het huis binnen en zocht zijn dochter,maar die was niet meer te vinden.Een paar jaar later.Waren vader en zijn zoon aan het schilderen in de tuin,opeens Kwam zijn dochter aangelopen,Hij schreeuwde en rende op af en sneed haar keel door.Wat doe je papa je dood mijn zus.Weet ik zij heeft je moeder van het dak geduwt.Nee, dat is niet waar dat waren de geesten en zus wilde mama redden alleen ze was net te laat.Na een uur van zijn dochter's dood,stikte zijn vader en overleed.Dat was het verhaal ongeveer.Maar waar is de zoon eigenlijk,en hebben ze wel namen?.De vader heet Xavier,De moeder heet Elisabet VI,De dochter heet Alice en de zoon heet James.Ik vind dit best spannend al die geesten in dit huis.Weet je ik ben op de Zolderkamer van Elisabet geweest en vond daar overal boeken over geesten enzo.maar ik zag ook een dagboek van Xavier liggen,wat moet Elisabet met zijn dagboek,Elisabet heeft iets te verbergen vor Xavier en de kinderen maar wat.Heb je het dagboek daar gelaten?Nee, ik heb het mee genomen.Lees eens voor.Oke, Iedere avond ligt ik naast haar te slapen en elke keer voel ik iets wat heeft ze in haar zittenwat kan ik doen om dat gevoel weg te krijgen.
ik heb dat ook ik vraag dan wat ze wil maar dan krijg ik gewoon niets ik heb zelf veel mensen kennis. Dus wil helpen maar als ze me niks zeggen. Kijk sus schakel de hulp van je beschermegel in en de lieve heer . Zij helpen me toch maar wat ik nu doe is haar lichaamstaal proberen te lezen om haar te helpen . Doe dat ok maar als je ze echt weg wil zeg dan wil je alstublief me verlaten ik vind het wat eng enz .. Blijf wel kalm als je dat zegt wees lief voor der en eerlijk dan zullen ze je niks doen suske
geloof me maar
susces en vriendelijke groetjes
de engel die je komt helpen