Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

nachtmerries over mij opsluiten en moorden

zwangere vrouw
12 jaar geleden

beste,

ik ben nog maar pril wakker en eigenlijk had ik deze nacht al amper geslapen van 1uur in de nacht tot 4 uur in de morgend,
erna is de man voor het eerst in vier dagen gaan werken en sinds vier dagen weet ik ook zwanger te zijn en zijn de kindjes scholen.
Dus eigenlijk de eerste keer dat ik alleen thuis was, ik heb desperated Housewives gezien of allesinds geprobeert en rond 8 uur deze morgen in slaap gevallen en dit heb ik gedroomd .. Ohja ik heb blijkbaar mijn man in het echt opgebeld .. telefoon ligt altijd naast me.
Een man wat me een leerkracht leek wou me mee naar zijn huis brengen (zwarte citroen c2 waggen) en ik was zoals ik nu was met mijn twee kindjes en mijn man maar in een ander land? voor een boek engels blijkbaar studeerde ik terug, en eerst wou hij me opsluiten maar dat is niet gelukt en erna maak ik kennis met zijn vrouw olga ? heb er geen flauw idee van maar dit herinner ik me wel wel weet ik dat ze me altijd 10 € in de hand gaf maar waarom ??? vrij discreet .. erna zeg ik ik moet naar huis het is middag de kindjes komen thuis eten, terwijl die altijd op school eten. en toen heb ik blijkbaar mijn man willen bellen (ook discreet ik had mijn telefoon in mijn droom niet aan 'olga of die man getoont'.) je weet wel in je zak proberen bellen precies voordat ik later opgespoort kon worden? best raar maar waar ... Hij had een hond een rottweiler die enorm blafte toen we terug in de voortuin waren ik zet me in de wagen en ineens voel ik iemand achteraan met een stropdas me willen vermoorden en sindsdien heb ik gerend tot de uitgang van zijn voortuin waarop hij me met de wagen volgde en een acciddent op de grote weg maakte, ik weet precies waar dit huis staat ik weet precies waar die openbare weg was, want dat is mijn geboorteland. zou iemand me meer uitleg kunnen geven?