Hallo, ik ben marloes, ik ben 14 jaar & heb nu al 2 keer een erg nare droom gehad.
ze kwamen allebei op hetzelfde neer, maar ze waren iets anders.
de eerste was 1 week geleden... ik droomde dat ik, mijn zusje, en nog een heeeel jong zusje (die ik niet heb), werden ontvoerd door een vrouw. de vrouw was erg groot, ik denk wel iets van 5 meter. ze wilde dat wij toegaven dat zij onze moeder was. dit was ze niet, dus we wilden het niet toegeven. ze ging ons steeds allemaal apart ondervragen. ze martelde ons zodat we het zouden toegeven, maar dit wilde ik niet. als ik het niet wilde, werd ik soms met 1 been in het vuur gehouden, of ik werd een half jaar lang in een soort van duikerspak onderwater gehouden. door dit pak kreeg ik net genoeg lucht om te overleven, het was heel benauwd en een naar gevoel. uiteindelijk werd ik wakker. ik ben niet ontsnapt bij de vrouw, maar heb het ook nooit toegegeven aan haar dat zij mijn moeder was. want dit was ze gewoon echt niet.
de 2e was vannacht.. ik droomde dat ik en mijn zusje waren ontvoerd door 2 personen. een man & een vrouw. ze hadden allebei het hoofd van een hert
(heel vaag). en ze namen ons mee naar hun huis. we werden opgesloten in de badkamer van hun. we hoorden ze beneden schreeuwen. op de één of andere manier wist ik dat ze onze vader & moeder wilde zijn. en dat wij van hun moesten doen alsof ze dat ook echt waren. dit wilde ik niet. opeens ging mijn mobiel, het was mijn moeder. ik was superblij om haar stem te horen.. het gesprek verliep zo;
moeder: 'heee schat, is alles goed?'
ik;'nee mam, je moet me helpen! ik ben ontvoerd'
ik hoor mijn zusje zeggen dat ze het adres weet; vanilleweg 154.
ik; 'mam je moet ons komen halen! we zijn bij vanilleweg 154, vanilleweg 154!'
ik herhaal het adres heel vaak zodat ik zeker weet dat ze het goed verstaat& onthoud.
ik hoor de mensen de trap op stormen, ze schreeuwen.. ik ben doodsbang.
de vrouw tilt me op, maar pakt de mobiel gekgenoeg nog niet meteen van me af;
ik; 'mam ik word achterna gezeten! alsjeblieft kom me halen! vanilleweg 54! vanilleweg 54! vanilleweg 54!!
zodra we beneden in de woonkamer zijn pakt de 'hertenkop'-vrouw de mobiel van me af en drukt hem uit.
ik huil.
de vrouw zegt; 'wat heb je toch dom gedaan, gek kindje van me!'
ze kust me op mn wang, mn voorhoofd & mn mond.
ik wil haar wegduwen en zeggen; IK BEN JE KINDJE NIET.
maar ik durf niet, want ik ben doodsbang voor de 'hertenkop'-man.
ze zet me neer & pakt mn zusje & begint haar te kussen.
ze zegt dat mn zusje tenminste braaf is.
opeens gaat het allemaal heel snel.
de hertenkop-man is weggegaan. nu ben ik een stuk minder bang.
de vrouw wil ons weer naar boven brengen. ik roep tegen mn zusje; 'snel rennen!!'
we rennen naar de voordeur en rennen keihard naar buiten. ineens is de man er ook weer en lopen de man en de vrouw samen achter ons aan.
daarna werd ik wakker. mn hart klopt echt heel hard & ik ben nogal in paniek.
wat betekent deze droom over vrouwen die mijn moeder willen zijn?
en staat een hert ook ergens symbool voor ofzo?
heeft iemand uitleg?
alsjeblieft help me..