Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

2 dromen

Jannetje
12 jaar geleden

Hallo

werd vanmorgen met een angstig gevoel wakker.Eigenlijk vanacht.
Ik was in een soort challet met mijn jongste zoontje. Mijn vader was er ook (= de goedheid zelffe).
ik kreeg een raar gevoel dat mijn vader mij wat aan wil doen en verstop me op mijn kamer en draai de deur op slot.
Mijn vader draait aan de deur merkt dat die op slot zit. dan is het stil. Ik hoor mijn zoontje en bedenk dat ik hem daar heb gelaten ren naar de deur en denk blijf van mijn kind af, mijn vader staat boven zijn ledikantje met een gekarteld mes.
ik gil ren woest gillend op mijn vader af en hij steekt mij neer. Dan schrik ik wakker , als ik weer in slaap val zijn we mijn nichtje kwijt , ik weet waar ze is in het zwembad.
Als ik daar kom zie ik in slowmotion een kindje onderwater, het is verdronken heel mooi 2 jaar met lang bruin haar.(niet mijn nichtje dus). ik duik in het water en haal het kindje boven en het leeft weer.
Wat betekend dit allemaal? Ik herinner mij mijn dromen nooit en zeker niet zoveel details!!