Hallo, mijn zoon (6) wordt net wakker en vertelt dat hij gedroomd heeft over een gele slang met zwarte stippen die buiten in de tuin achter hem aan kwam. Hij was bang en rende ervoor weg. Hij klom op een schutting van een vriendin van mij maar die zei dat hij eraf moest. Hij heeft z'n verhaal niet af gemaakt maar hij rende van tuin naar tuin en de slang bleef achter hem aan komen. Toen hij wakker werd, vertelde hij de droom en zei vervolgens dat hij heel bang is voor slangen. Hij sliep bij mij in bed en tegelijkertijd droomde ik dat ik met hem op z'n oude basisschool was en daar net een griezel einde schooljaarsfeest begon. Mijn zoon wilde alvorens niet meewerken om naar school te gaan, hij verzette zich en fietste heel langzaam naar school. Hij vond het feestje heel eng en dat was het ook! De reden dat ik bij z'n oude basisschool was, was om hem weer terug op die school te zetten maar de directrice had natuurlijk geen tijd. Zou onze dromen verband kunnen hebben? Ben benieuwd naar uw reactie.