Hi,
Wat ik denk is dat het een boodschap is uit de geesten wereld en dat de duw dus wel echt is ....geesten hebben geen tijds besef en bestaan alleen uit energie en zijn niet bewust hoe vaak ze dit doen en hoe hard. Je hoeft hier niet bang voor te zijn, wat ik in eerste instantie denk is dat je ergens bang voor bent, bepaalde stappen moet ondernemen en dit niet doet. Denk eens na of er dingen zijn die je moet doen of binnen een paar weken, of iets wat je lange tijd terug had moeten doen en nog steeds kan doen. Dit kan zijn een groot risico nemen maar kan ook zijn iets persoonlijks aan jezelf werken op bepaald vlak. Kom je echt nergens op en blijft dit gebeuren dan kun je heel duidelijk hardop zeggen dat het niet welkom is en het is jou huis en dat het weg moet. Gaat het nog door zou je salie kunnen branden en elke kamer van je huis hiermee reinigen, zet alle ramen en deuren open zodat het weg kan gaan. Maar ga hier niet meteen vanuit hoor, het kan heel goed zijn dat je een duwtje in je rug krijgt omdat je iets niet doet wat je moet doen en dat het je zeer doet omdat je het negeert. Ik denk dat dit vaker voor komt omdat identiteiten boven ons niveau communiceren en een duw in de rug is een menselijk gezegde die voor ons het makkelijkst te begrijpen is.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt :)
Groetjes,
Tameran wiccan