Beste,
Kan iemand mij misschien wat meer uitleg geven over een enge droom die ik deze nacht had..
Ik droomde dat ik met mijn moeder en mijn broer ergens heen ging (waar weet ik niet meer..)
er zat steeds iets een droom in mijn hoofd die ik de nacht ervoor gedroomd had (gedroomd in mijn droom dus, niet in realiteit)
in de fictive droom had ik een sms gekregen van mijn andere broer dat hij iedereen vroeg om langs te komen want hij zou nog maar een uur te leven hebben.
Samen met mijn moeder en broer was ik hierover bezig en toen ik op mijn gsm keek had ik een sms van mijn broer. mijn fictieve droom was dus uitgekomen. alleen was de sms 3u eerder al verstuurd en was ik echt ten einde raad omdat we waarschijnlijk te laat gingen zijn. ik haatte mijzelf echt..
Toen we bij hem aankwamen bleek er uiteindelijk toch niet aan de hand, voelde zich goed en de hele familie was daar..
Kan iemand mij vertellen wat dit zou betekenen? heeft er nog iemand dergelijke verwarrende dromen gehad?
Mijn broer ging naar de keuken en slaakte daar een kreet, wanneer we gingen kijken kreeg hij een hartaanval... en toen werd ik wakker..
Ik voelde mij zo slecht als ik opstond.. en ben zo verward omdat ik een droom had in mijn droom die bleek uit te komen.. ik snap er niets van..