Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Mijn moeder moest me vermoorden.

Yfenni
12 jaar geleden

Hoi iedereen,

Vanmorgen werd ik bezweet wakker. Natuurlijk, net als elk ander mens, heb ik soms nachtmerries. Maar deze droom had ik nog nooit eerder gehad. Het ging over mijn moeder. Samen hebben we een hele goede band. Ik kan alles met haar bespreken, en ze wil mij overal bij helpen. Zonder haar ben ik niets. Maar ik droomde dat ze me probeerde te vermoorden. Ze was bij me, in een klas. De leraar praatte, en mijn moeder richtte een standleymes op mij. Ze leek er echter niet blij mee te zijn, maar toen ik vroeg waarom ze me dood wilde hebben, wees ze op mijn boek. Ik weet niet meer wat voor boek het was, maar ik geloof een schoolboek. Toen ik haar vroeg of ze moest kiezen tussen het boek of mij, knikte ze. Ja, het was een schoolboek, want ik herrinerde dat ik schreeuwde dat ze een bedriegster was, en voor het boek koos omdat het een hoop geld zou kosten als ze het kapot maakte. De leraar en de klas leek me niet te horen, maar ik schreeuwde zo hard als ik kon, en rende weg. En bezweet werdik wakker.

Natuurlijk weet ik dat dromen bedrog zijn, maar ze hebben meestal wél een betekenis, dus ik vroeg me af of een van jullie wist wat dit zou kunnen betekenen. Het zou mij een hoop zekerheid geven. Bedankt.

Groetjes Anne.