Hallo allemaal,
Mijn naam is Sanne, 26 jaar oud, getrouwd, moeder van Aaron 6 jaar oud en momenteel zwanger van de 2de zoon.
Ik heb nu al enkele weken een nachtmerrie die wel anders is maar de basis is hetzelfde. Ik vindt hem echt verschrikkelijk en wordt ook altijd heel naar wakker als ik hem weer gehad heb.
Ik ben alleen met mijn zoon ergens op pad, of met de hele familie (maar zonder echtgenoot) en Aaron is heel vervelend aan het doen. Niet luisteren, dingen die niet mogen toch doen, grote mond, brutaal. (eigenlijk alles wat hij wel eens doet maar dan 10* erger overdreven zeg maar) ik wordt dan zo boos dan ik hem echt gewoon met volle vuisten zo hard als ik kan sla.
Soms dan lukt het me niet en dan is het net alsof ik geen kracht meer heb in mijn armen, soms heb ik wel kracht en sla ik hem heel hard in het gezicht.
Als mensen daarom reageren in mijn droom dan begin ik tegen ze te schelden of sla hun ook keihard in het gezicht.
Als ik die droom weer gehad heb wordt ik wakker met nare gevoelens alsof het echt gebeurd is, voel me dan schuldig verdrietig en een echt monster.
Wie kan mij vertellen wat het betekend? Of ben ik gewoon gek geworden van de hormonen?