Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Passie met de duivel droom

Lisa93
12 jaar geleden

Hallo iedereen,

Ik droomde vannacht dat ik met een jongen heel intiem was. Tijdens het zoenen begonnen zijn ogen opeens rood te gloeien en hij bleek iets van de duivel te zijn. Maar de passie bleef doorgaan en ik vond het blijkbaar totaal niet erg? Toen begon hij opeens te schreeuwen terwijl we elkaar vasthielden en schrok ik wakker. Ik ben nu bang wat er aan de hand is en voel de hele tijd alsof er iets om me heen is. Heeft iemand een verklaring hiervoor?

Groetjes

12 jaar geleden

Hoi Lisa93

Als je zelf een vrouw bent, en je droomt dat je een jongen ziet, geeft aan dat je de mannelijke aspecten van je karakter aan het ontwikkelen bent.

Als de droom precies stopt op het moment dat je iemand wil zoenen, duidt dit erop dat je onzeker bent of de gevoelens wel wederzijds zijn.
Dromen over een kus duiden op liefde, affectie, rust harmonie en tevredenheid,

De duivel staat voor de negatieve kant van je persoonlijkheid. Als je droomt over de duivel kan dit ook verwijzen naar schuldgevoelens dat je al enige tijd met je meedraagt. Het is tijd om deze gevoelens te uiten. De duivel kan ook symbool staan voor intelligentie, gewiekstheid en misleiding

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten Hans