Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

levendige nachtmerrie, of toch iets anders?

Emmy
12 jaar geleden

Sinds een half jaar heb ik zo nu en dan een vreselijke ervaring 's nachts.
Het begon nogal onschuldig, maar nu ben ik als de doods om weer zo'n ervaring te krijgen.

Hiermee begon het:
Ik heb boven mijn bed 2 planken hangen. Ze zitten goed vast in de muur en zijn met geen mogelijk zomaar
los te krijgen. Tijdens een nacht word ik "wakker" door iets. Ik weet niet zeker of ik echt wakker ben of nog half slaap.
Ik kijk naar boven en zie de plank recht op me af komen. Ik sluit m'n ogen en bereid me voor op de klap die nooit komt.
Als ik mijn ogen open doe, heb ik echt 15 minuten nodig om te beseffen wat er is gebeurt. ik kijk zelfs de planken na en of iets ervan is gevallen.
Alles staat recht en de planken zitten vast.
Een paar weken later. Weer word ik wakker door iets. Maar dit keer zie ik een gigantische spin boven mijn hoofd hangen.
Ik denk dat ik heb geschreeuwd, maar mijn vriend heeft 's nachts niets gehoord,

Het word steeds grimmiger:
Ik word wakker en zie een man naast mijn bed staan. Weer "schreeuw" ik. Voor mijn gevoel zo hard dat ik de ochtend
daarna hees ben. Maar ook dit keer heeft niemand iets gehoord.
Twee weken later is het weer raak. Dit keer is het zo eng dat ik gewoon in mijn bed schud van schrik. Maar... dit keer was ik nog niet
zo lang aan het slapen. Ik had net mijn ogen dicht. Ik doe ze open en ik zie een arm tussen mijn lamellen weg trekken.
Afgelopen week dacht ik dat ik een "persoon" tussen mijn lamellen zag. Dit is echt onmogelijk in realiteit. Aangezien ik op de 3 de verdieping woon, geen balkon of vensterbank onder mijn raam heb en mijn ramen altijd dicht zijn als ik ga slapen.

Het is zo beangstigend. Telkens heb ik een kwartier nodig om te beseffen wat ik heb gezien. Ik ben bang voor wat ik de volgende keer ga zien, Het heeft zelfs invloed op mijn leven. Na de laatste keer was ik de hele shaky en schrikachtig.

Wat is dit en hoe kom ik hier van af? Het voelt niet als een normale nachtmerrie.
Als iemand mij hiermee kan helpen, heel graag!

Gr, Emmy