Hey mensen,
Ik had laatst een best eng maar ook rare droom, ik zal het vertellen..
Het eerste wat ik me herinner, is dat iemand mij in het oor fluisterde: 'ik vind je nog wel'.
Er is ook iets met een ziekenhuis, maar daar weet ik niet veel meer van.
Het gebeurt in mijn huis, ik zit op de vloer van mijn kamer. en bel met mijn moeder. Waarover weet ik niet. Dan gaat er ineens nog een telefoon, het is dezelfde telefoon waarmee ik met mijn moeder bel, een Blackberry, die ik in het echt ook heb.
Ik pak de telefoon op, en zegt degene aan de lijn: 'ik ben het'. Ik houd allebei de telefoons tegen mijn oren aan en zeg: 'ik heb een ander aan de lijn'. Mijn moeder vraagt: 'wie?', en ik zeg: 'ik weet het niet'. De stem kwam me bekend voor, maar ik kon hem niet plaatsen.
Dan loop ik naar boven, naar zolder. Voor ik bijna aan het eind van de trap ben, staat daar iemand, en moet ik een beetje gillen. Iemand pakt me vast, en haalt een mes langs mijn zij. 'Ik zei toch dat ik je zou vinden' zegt hij met dezelfde stem als in de telefoon. Ik kijk hem aan, maar herken hem niet.
Dan steekt hij heel langzaam een mes in mijn rug. Ik besef dat ik mijn moeder nog aan de lijn heb, en roep: 'kort bruin haar, lang, groene ogen, mannelijk' en dan bij de derde steek in mijn rug werd ik wakker.
Maar ik voelde die steken in mijn droom echt, dat was niet bepaald prettig en ook best eng.
Ik herinner ook dat de jonge die mij stak rond de 20 was, en hele harige benen had, en een korte broek.
Maar het enge is, dat ik diegene ook helemaal niet ken...
Weet iemand ook wat mijn droom ongeveer betekent?
Ik zou het echt fijn vinden, want het was een rare droom die ik nog nooit eerder had..
Alvast bedankt! xxx Mandy