Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Jongen vermoord op de wc

12 jaar geleden

Hallo allemaal. ik ben nu wakker door een vreselijke nacht merrie. Ff kijken of ik het nog weet. Ik weet alen dit veder niet meer. Jongen1 en ik zaten in 2 auto's ik in een Nissan. En hij in een Audi. Hij woonde daar en praten de ff met zijn vriend. Hij moest zijn auto parkeren ik ook. Toen kwam er nog een auto aan. Er stappen 2 Jonges uit en een meisje. Ik maakte kennis met jongen 2. Hij was erg lief. Ik wilde ook met die anderen 2 begroeten. Maar dat lukte niet egt. Ze wilden het niet. Ze gingen naar binnen ik ook.toen gebeurde er wat zei werd boos op mij en ik deed niets. Ze wow me neer steken zij had messen in haar handen. Toen zat ik daar nog in de disco. En op eens in mijn wc. Toen had hij een gereedschap. En oppakte hem af we hadden alen bij een punt. Ik zat op heb hij hield me tegen en wilden mij dood stekken. Toen moest ik vechten voor mijn leven en hij hield me erg goed tegen. En ik stak hem in zijn hart maar niet door wow hem niet dood maken. Hij leef de nog steeds en sloeg hem kei hard bewuste loos. Ik zag hem zo met zijn oogen open en durfde haast niet weg en ging weg toen. En ging mee met jongen 2. Jongen1 is goed en 2 ook. Maar van 2 die jongen was van een film bloedbroeders. Een Nederlandse film. Maar ik keek die film niet was een tijd geleden. Als julli niet willen lezen alles lees dan het laaste.

Loran
12 jaar geleden

Hey Vanity ik las het. Zo egt erg wat je heb gedroomd. Ik denk dat het te maaken heb met die school dat je woede voelt. Daarom vermoord je iemand in je dromen. Wat je heb mee gemaakt met het pest gedrag van school. Als je je droom nog weet vertel aan mij of schijf het op droom info. ;)