Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Family issues

12 jaar geleden

Mijn nachtmerrie zag er als volgt uit,
Ik leefde in een gezinssituatie die bestond uit mijn (echte) vader, een moeder en een zwangere zus. Mijn vader had mijn moeder vermoord maar de bewijzen konden niet hard gemaakt worden, dus hij werd niet vervolgd. Mijn 'zwangere zus' (die ik niet heb gezien in mijn droom) lag de hele tijd op haar kamer op bed vanwege haar zwangerschap. Uit veiligheid voor haar en mij moest ik mijn vader vermoorden. Dit ging zo; mijn vader komt gemeen lachend thuis, ik verstop me achter een muur naast een open deur met een mesje, te wachten tot mijn vader de kamer binnenkomt, wanneer dit gebeurt snij ik zijn keel door... Hij neemt een paar stappen achteruit en begint te s hreeuwen dat dat niet kon, dat zijn werk nog niet af was...

Ik vind deze droom angstaanjagend omdat ik een goeie band met mijn vader heb en hij helemaal geen gevaarlijk persoon is, ik zou graag willen weten wat mijn droom betekend

X R.

12 jaar geleden

Hoi Rach

Een moeder in je droom kan betekenen de kracht in je zelf of problemen en zorgen

Als je droomd dat je zus zwanger, kan het zijn dat je zelf zwanger wil worden, maar dat dat niet lukt.

Als je droomt dat je een moord gepleegd hebt, duidt dit op het beeindigen van een oude (slechte) gewoonte of denkwijze. Het kan ook het eind van een verslaving betekenen. Een ander uitleg van deze droom is dat je veel onderdrukte woede hebt, naar jezelf of naar anderen. Moord-dromen komen trouwens vaak voor als je niet lekker in je vel zit.

Als u droomt dat je je vader dood is voorspelt dit zakelijke tegenvallers waar veel aandacht aan besteed dient te worden, maar ook moeilijk los van kan komen.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Gr Hans.