Goedenmorgen,
vannacht heb ik een vreselijke nachtmerrie gehad, ik werd huilend wakker en durfde ook niet meer te slapen, ik heb mijn man wakker gemaakt en ben uiteindelijk weer in slaap gevallen met het gevolg dat ik weer verder ging dromen, ik zal het hieronder beschrijven en hoop dat iemand een verklaring kan geven van mijn vreselijk, nare droom!.
ik stond in een kamer samen met mijn ouders en er hing een foto van mijn zoontje aan de muur, in die kamer voelde ik mij al angstig en legde mijn vader uit dat ik het schilderij van mijn zoon niet van de muur kon halen omdat ik dan een aanwezigheid voel en het schilderij gaat trillen waardoor ik het niet kan vasthouden, in dat moment komen er 2 mannen de kamer binnen , allebei volstrekt onbekend voor mij en kan ze ook absoluut niet plaatsen, 1 man ziet er zombie achtig uit en probeert mij aan te vallen en mee te nemen, de 2e man staat erbij en lijkt het aan te moedigen totdat ik doorkrijg dat die man De Dood is en mij wil komen halen. Ik verzet mij en met een mes ' versla' ik de 1e ' zombie' man, ik voel mij opgelucht samen met mijn moeder en denk dat het over is, de 2e man ' de dood' komt naar mij toe en verteld : Dit is jouw fout, draait zich om en verdwijnt. dit is het punt dat ik wakker word en vreselijk angstig ben! later als ik in slaap val droom ik weer verder en zie een doodskist staan die voor mij bedoeld is, verder ben ik op de vlucht en wil ik niet dat iemand mij kan vinden, ik ben in gezelschap van 1 persoon die ik niet kan plaatsen.
Heeft iemand een idee?? ik ben er nog steeds onrustig van!!