Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

betekenis voor deze rare enge droom!?

Nirvana
12 jaar geleden

Hallo allemaal.
Ik had een vreemde en enge droom. Het aparte is dat ik in deze droom een andere droom herinnerde.

Het is oud en nieuw snachts. Het spel was begonnen. Ik was in een klein dorpje. Het doel is alle soorten vuurwerk die je ook maar hebt afvuren op anderen en de overlevenden zijn de winnaars. Ik deed niet mee en niemand viel mij aan. Ik staarde naast een boom die evengroot is als mij naar de volle maan. Het eindsignaal in de vorm van vuurwerk werd afgegeven. Ik zag dat mijn opa de oorlog niet had overleeft. Daarna naar bed gegaan toen ik wakker werd ging ik naar een pleintje (overal lagen lijken met kapotte armen en benen, zonder hoofd, orgaantje hier en daar) Daar kwam ik een paar andere mensen tegen die blij waren dat ze gewonnen hadden. Een van de jongens was een lied aan het zingen. Ik vroeg aan een van de jongens: Heb je nog een lijk? De jongen zegt: Ja, daarzo. ik loop een kronkelpad op waar ik inderdaad een doodgebloed en kapot lichaam zag liggen. Een eindje verderop lag een groot varken. Hij had een groot gapend gat in de bovenkant van zijn kop. Hij was ook dood. Ik bedacht me toen dat ik hem een tijdje terug nog dood heb zien gaan (wat ik ook gedroomd had en ik dacht toen: zijn kop is aardig aangevreten door de vliegen). Nog een eindje verderop zag ik een paard Met een raar roze gezwel boven zijn linkeroog. Hij keek heel raar dus ik ontweek hem. Toen stond de jongen weer naast me. Hij zei: kijk eens de andere kant op? Dus ik deed het, daarna zei de jongen: Nu kijken! Dus ik kijk en de jongen zegt: Hij steelt hooi! terwijl het paard een pluk hooi in zn mond heeft zitten.

Einde droom. Ik snap er helemaal niks van. Kan iemand me uitleggen?
Alvast bedankt :)