Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Enge droom in een droom

Clvd
12 jaar geleden

Ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen;

Ik droomde dat ik met mijn partner aan tafel zat in ons eigen huis. Ineens keken we allebei versteend naar de bank, daar liep een meisje door het huis heen. Ik keek mijn partner weer aan en zei: zie jij ook wat ik zie en hij zei; Ja ik zie het ook. Dus toen werden we een beetje angstig, maar ineens werd ik wakker (in mijn droom) en zag ik dus weer dat meisje, dus ik begin heel hard te gillen, bleek het de dochter van iemand te zijn die bij ons in huis was. Om het allemaal nog gekker te maken zat dat meisje ineens op de bank in de woonkamer, naast ons. Ik werd boos en trok bij het meisje aan haar haar, terwijl ik wist dat ze niet echt was, maar ik had toen wel een pluk haar in mijn handen.

Niet veel later zaten we ineens te ontbijten met een hele hoop mensen, maar ik voelde me nog steeds heel verward door alles

En toen ging echt mijn wekker af en werd ik helemaal verward wakker. Wat kan dit allemaal betekenen?

12 jaar geleden

.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 12 jaar geleden door Aries.