hallo allemaal, ik zit in een vreemde relatie situatie.
hij voelt nog wat voor zn ex en wil nog geen relatie.
hij zegt wel erg veel van me te houden en we hebben een fijne tijd samen.
maar nu droomde ik dus voor de 2de keer over zijn moeder, een vrouw die ik amper ken.
de eerste droom ging ongeveer zo: we zaten aan tafel en hij zat er bij en zij begon met een
papiertje erbij aan mij uit te leggen waarom ik nog geen relatie met hem had en ze was maar teleur gesteld in hem enzo.
nu droomde ik eergisteren dus dit: ik was in de aula van mijn school, die jongen heeft namelijk een leidend gevende functie op school. (maar 2 jaar ouder trouwens). en in mijn droom kuste hij me gewoon in het openbaar (wat me dus een goed gevoel gaf) en toen zaten mijn moeder zijn moeder en nog wat andere moeders in de aula, zijn moeder was dus tegen mij moeder aan het praten en zei dat ze het niet normaal vond dat als 2 mensen zo met elkaar om gaan zoals ze in een relatie doen(ik en hem dus) dat hij nog met zijn ex zoende enzo, dat laatste zei ze niet maar beelden ze uit door een kus gebaartje. ik geloof niet dat hij dat soort dingen met zijn ex doet maar het was voor mij erg raar om dit over die vrouw te dromen, en maak me toch een beetje zorgen weet iemand misschien wat dit betekend?
veel liefs Alice