Hallo,
Vandaag droomde dat ik samen met mijn vriend een stukje aan het rijden was. Mijn vriend rijdt door rood en ik word een beetje boos op hem. Opeens staat er een bulldozer op de weg die de weg kapot maakt. Mijn vriend rijdt terug uit maar aan de andere kant staat er ook iets wat de weg blokkeert. We stappen uit de auto en rennen snel weg. De bulldozer maakt de weg kapot en de auto valt naar beneden en is kapot. Nu ben ik nog bozer op hem omdat mijn portemonnee in de auto zat. Ik loop weg en sta opeens in mijn kamer. Mijn kamer hoe die er 10 jaar geleden uitzag. Mijn stiefpa vraagt hoe ik aan die ventilators kom die op mijn kamer staan. ik vertelde dat mama mijn kamer als opslagplaats gebruikt en dan maak ik mijn kast leeg. in ga in mijn kast zitten en begin te huilen. klaar met huilen, bevind ik mezelf in een huisje waar ik zie dat mensen aan de weg aan het werken zijn. ik loop rond, en daat staat een soort robot/alien die mij heeft gekidnapt. dagen vliegen voorbij en de robot/alien heeft geen energie meer. ik moet van hem naar de benzinepomp om een liter benzine voor hem te halen, want daar leeft hij op. dit moet ik stiekem doen, niemand mag weten dat ik daar zit. dus op mijn allersnelst ren ik daar naartoe en steel wat benzine. dan ren ik weer terug naar het huisje. iemand had mij gezien en rent richtingf het huisje. ik sluit alle ramen en de deuren die ik op slot dit doe ik op verzoek van de robotalien. Ik ben bang, een gordijn is half open, deze wil ik dicht doen maar dan staat aan de andere kant de man die mij zag. ik krijg hartkloppingen, ik voel mezelf zweten, ik begin te huilen.. en dan word ik wakker.