Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

moord/dood.

tonyy
12 jaar geleden

ik heb nu al een week of 2 bijna iedere nacht ongeveer de zelfde droom,

Het gaat als volgt,

de eerste droom, mijn vader ik en mijn stiefma zitten in de auto, mijn vader rijd en ik zit in de passagierszetel en de stiefmoeder vannachter.
we komen aan een kruispunt en zien een auto in de verte die in de tegenovergestelde richting rijd, de auto is gehaast en steekt de andere auto's voorbij waardoor als hij het kruispunt naderd moet spookrijden en op ons rijvak terechtkomt.
wij bevinden zich op dit kruispunt en de spookrijder rijd zich vast . wij kunnen niet meer vooruit omdat de spookrijder de weg blokkeerd en de spookrijder kan ook niet meer vooruit omdat wij de weg "blokkeren". ik stap uit de auto en sla op de motorkap van de spookrijder en roep " wat ben je allemaal aan het uitsteken eh ? halve zot?" de bestuurder stapt uit en gooit een glas water in mijn gezicht. de vriendin van de bestuurder is kwaad en loopt weg, waarna de bestuurder zijn wapen pakt en mijn pa en stiefmoeder dood schiet, ik vlucht en loop zo snel als ik kan weg... en dan word ik wakker..

de 2de droom loopt iets anders... ik ben met vrienden op een bijeenkomst, in een groot kasteel.
iemand van mijn vrienden die ik ondertussen al een paar maanden niet meer gezien heb, neemt me apart om met mij te wandelen in de gangen en te praten, opeens roept mijn vriend .. NU, en er komt een huurmoordenaar te voorschijn op de 1ste verdieping die me probeert dood te schieten.. maar hij mist, mijn vriend ziet dat en loopt naar boven naar de huurmoordenaar naar toe omdat de huurmoordenaar hem zou beschermen van mij... ik loop hem achterna.. en vermoord mijn vriend en de huurmoordenaar... nu het rare aan deze droom is dat ik hem heb om de 2 a 3 dagen, maar iedere droom is verschillend... als de moord gepleegd was bij de 1ste droom dat ik hierover gehad heb was het een smerige boel en leidde alle sporen naar mij... maar hoe meer ik er over droom... hoe netter het gebeurd... de lichamen worden verstopt..ik zorg ervoor dat geen enkel spoor naar mij leid... enz... en bij de laatste droom dat ik gahad heb hierover ging ik terug naar de bijeenkomst.. niemand had iets gehoord.. niks.. en ik deed alsof ik van niets wist...

vindt het gwn raar...