Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dode katten.

12 jaar geleden

Ik had een nachtmerrie dat ik weer bij mij oma woonde wat ik 3 jaar geleden deed toen waren mijn ouders net gescheiden word ik net wakker door een nachtmerrie ik was weer bij mijn oma met mensen uit mijn klas en of van mijn school toen gingen we leuk oud en nieeuw vieren,
Toen kwamen we terug en zag ik een katten lijkje over de rand hangen ik knipperde met mijn ogen toen was het weg dus ik riep mijn vrienden gingen we naar benenden rotzooi opruimen toen we eenmaal in de lift stonder er 2 poppen met zwarte ballon die heb ik uit schrik kapot gemaakt want de lift was eerst donker opeens stonden die poppen daar, wij opgeruimd benenden dus gingen we terug naar boven eenmaal op de gallerij hoorde ik iemand lopen op het dak ik bel aan opeens zie ik een wolk hoor ik kattegejank en zie ik 15 katten worden opgehangen zit hier iets van betekenis in zowel reageer hier op ben hier best van geschrokken!!

Alvast bedankt wouter:)