Ik had een tijdje terug een erg vage droom, en zou het erg fijn vinden als iemand mij kon uitleggen wat het betekende. In het begin was het een beetje gewone droom, waar ik een soort spelletje speelde. Ik heb alleen vaak dat het spel in mijn droom langzaam in de 'droom realiteit' verandert, en dat is ook ongeveer wat er gebeurde. Ik weet niet precies hoe, maar op een gegeven moment was ik in een soort rare plaats. Ik was op een soort grasveld, en er was een bos dichtbij. De lucht was pik, maar dan ook echt pik zwart, maar toch scheen er een violetkleurig licht op de plek neer, waardoor het gras een rare groen-violette kleur kreeg. Het duurde niet lang voordat er iemand naar mij toe kwam, en hoewel ik niet meer weet wat er precies weet wat er precies was gezegd, wel weet ik nog dat we nogal nonchalant naar elkaar waren. Er was echter wel een onderliggende toon ofzo, waaruit bleek dat we elkaar echt niet mochten. Op een gegeven moment in de droom, zie ik mijn arm (niet eerder omdat het zeg maar first person view is), en... Nou, hoewel hij wel mensachtig is, is hij niet echt menselijk. Hij was namelijk net zo pik zwart als de lucht, en het leek alsof mijn arm dat zwarte drupte als een soort olie-achtige vloeistof. In ieder geval, al snel bleek dus dat ik iets van plan was, namelijk de ander zeg maar bannen van tijd en ruimte. (Hem zeg maar opsluiten in de lege ruimte tussen twee 'split seconds'.) Toen de ander dit door kreeg, veranderde zijn houden, en werd hij erg nerveus, uiteindelijk simpelweg bang. Hij smeekte me zowat om het niet te doen, en ik lachte gewoon. En... Toen deed ik het zeg maar. Hij was me nog steeds aan het smeken het niet te doen, maar toch deed ik het, grijnzend en geamuseerd omdat hij dus zo bang was... Toen werd ik wakker, en ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarom ik een 'what the heck' reactie had. Maar zou iemand mij misschien willen uitleggen waar dit mogelijk over zou kunnen gaan? Ik vond de droom namelijk erg vreemd.